Tuesday, December 6, 2011

you are the apple of my eyes ^^

Salam2 everyone....everyone?again hehe..cam lah org2 p baca haha
ok2..sebenarnya aku baru jak balik minat cerita taiwan gara2 g tgk wayang e2 hari. booossann maha dewa hari isnin lepas dari kerja rasa laen btl makanya aku paksa kwn aku pg tgk something yg bleh bikin aku ketawa hehehe sori cie. pusing kejap then aku nmpklh cerita ne. oleh sbb teda uda movie laen yg mau d tgk aku pon pg beli ne tiket... masa masuk e2 berdoa2 semoga ceritanya ndak bikin busan hahaha..yg sgt2 lucu.bila tgk kiri kanan aku jak sorg yg pakai2 tudung hehe..welll apa leh buat kan..

the story about 7 org sahabat dalam satu kelas..2 perempuan ne golongan nerd..yg lelaki 5 org ne pla kawan baek yg gila2 n dtg skula kin kasi habes duit mama bapa jak hehe... cerita cintanya yg best..ada pengajaran..kata2 hero yg memberikan kesan bila dia ckp :"bila kita sayang dgn org...kita akan gembira biarkan dia dgn org laen gembira dgn hidupny": the end of story? dorg ndak juga bersama2..but they still fren smpi skg..well..^^.