Tuesday, November 29, 2011

mengungkapkan kata maaf ^^

love you...
Afternoon all..hehe..what all? macam lah ada urg baca haha
ok2 time utk merapu again..bos baru jak datang tadi n check2 keadaan atas. then dia turun balik..aku pla teda kerja..yaiiiy kerjaku uda habes ok..aku cuma menghadap pc n update everything n update mu blog again..^_____________^..oh i love my job so much.. i love my bos, other staff and i love my work environment..macam fengshui aku bagus..ahaha apalah syirik tau. just aku rasa diri aku ok suda balik..x stress2... n its feel ok. mataku saja bila pulang dr kerja...jadi tambah rabun haha..yelah menghadap pc 24 hour. ok2..stop talking bout my jo..aku sbnrnya mahu berckp tentang kita mengungkapkan kata maaf kepada org lain. Bila seseorg mengukapkan maaf..kita respon? hati jadi sangat tenang n senang kerana kita rasa org e2 lah yg salah tanpa kita fikir adakah org e2 yg 100% salah? kdg2 tanpa kita sedar punca masalah mungkin berasal dr kita. ok2..im saying bout myself >>>SIGH<<< hehe..tapi sbnrnya apa point aku disini adalah bila org lain meminta maaf sbnrnya bukan kita yg menang tapi kitalah yg kalah sbb org yg meminta maaf e2 lebih baik dari org yg just diam...oh that sound me again >>>SIGH<<<..hehe.. bila aku fikir2 balik..karakter aku sangat berbeza kerana aku anak bongsu yang sentiasa diguard n disayng oleh my sis..my dad..n my mom..and i dont have younger sis or younger bro jadi semuanya tertumpu dgn yg paling penghabisan dalam keluarga. jadi aku sgt2 manja n mahu tumpuan semua org dgn aku..kdg2 bila bapa n mama menangkan aku from my sibling masa aku kici..i feel sorry for my sister noraini skg, but i never said sorry couse bagi aku, aku menang n happy sgt2 waktu dulu2..kerana akhirnya akulah yg menang..tapi bila aku besar..its never feel good bila kita bergaduh n never said sorry..nda kisahlah siapa pon yg mula..bila kita kata maaf..benda yg x ok jadi ok..serius..try me..say sorry..hati jadi senang..

my man alwys said MAAF..bila aku merungut, and he always said that MAAF...tapi bila fikir2 balik..eh? yg merungut ney siapa kepada siapa n siapa pla yg patut say sorry.. hehehe...and i feel soo sooorrryyy for that. why? sbb aku suda buat dia susah..sgt susah..n aku x minta maaf pon..apalah..im sorry..i really do..SAEPULRIJAN...im so sorry..maafkan aku...utk semuanya