Saturday, November 26, 2011

Finally (^_______________________^)

Knowledge is Power...huhuhu pembuka kata pada hari ini
Hahaha..sebenarnya aku sgt2 bersyukr PadaNya sbb alhmdullih betul kata My fiance yang bumi Allah ini luas yang perlu kita buat adalah berusaha. i got a job Finally...huhuhu emm tapi walaupun aku dpt aku gembira..em aku susah hati tinggalkan mama..again..aku fikir juga lau aku x buat something sampai bila aku jadi parasit yang tinggal di rumah n susahkan mak bapak..g pon aku cept sgt marh sejak akhir2 ney pada benda yg remeh padahal aku tahu puncanya kerana kehidupan kurg sihat huhu n aku mengelakkan marh kpd org tuaku..berdosa besar tauuuuuuuuuu... jadi aku buat something yang kurg2nya aku mengelakkan dari bikin dosa..maaf Bondakuuu...aku buat yang termampu untuk kita berdua..TT_TT
Ini gmbr parasait cumil..haha..entah aku curi jak lah..padan muka
Monday aku start uda kerja..besok aku jalan uda ke kk.. bila uda sibuk nda lah aku mengganggu hubby ku lagi masa dia kerja. smalam ada terbetegang sikit.OMG! i dont know he plan this way..and i plan this way..kdg2 cam mau karate ja beliau haha tapi buat batang pinang e2 mau di karate. its about our wedding..well, uda kata begitu maka aku ikut aja...maka kena tunggu beberapa bulan g.. mangkali mulut ku bah juga masin sbb aku yg ckp kasi lengkap setahun walaupun sbnrnya aku just buat lwak hari e2 lau leh kawen bisuk...bisuk juga aku mau sbb aku uda habes beljr hahaha..gete...eeiiiii..but apa2 pon skg...just follow the road..haha mana ada road,apalah aku ne merapu. tapi bila fikir balik..skli lagi Allah e2 maha adil. macam aku ckp e2 hari, (Ckp e2 hari???!!) eh eh silap aku tulis e2 hari.. step yang Allah susun kpd hambaNya adalah step yg cukup best. makanya aku leh kumpul duit g utk kegunaan ku sendri..well aku mau juga ada gambar kahwn photo studio..mana leh kalah sama c F bukan nama sebnr, aiseh men F lagi kusebut..haha he is my first lob bah..n aku kasi tinggal lg..manalah aku senang mau lupa..tapi entah2 dia kasi lupa mengkali uda aku kan..aku just terfikir mgkali aku ingt2 dia ne dia ingt aku kali.. yg palui time puasa e2 hari aku msg ucp selamt berpuasa..ada msgnya yg kin tersentuh hati kerana dia ingt hari jadiku...hubbyku? buntung e2 baru tahun lepas dia tahu hari jadiku walaupon kami couple dr 2009..perggggghhhh haha..eyalh bukan kami serius juga time 2..ok2 aku merapu banyak

i like white...emm.. 
ok then...i need to pack my thing...got to go TT-TT