Monday, November 28, 2011

berperang yang sangat2 teruk mengalahkan mahadewa huhu TT-TT





eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

semalam adalah hari yang paling nda best n paling haram jadah betul sbb teruknya aku bergaduh ma dia smpi aku tinggikan suara tanpa aku sedar pon apa aku buat. sbbny? septtunya aku n dia jumpa di pekan sblm aku g kk tapi dia x sempt jumpa aku sbb moto pancit d limbawang. paling palui msg aku bg msg jam 12 stgh delivered jam 2 stgh petg sbb kg teda line eeeeeeeeeeeee..aku dengan muka mrah septtunya uda jalan dgn teksi. tapi bila aku tunggu2 nda ada juga aku tunggu bas..n naseb baik bas ada g jam 4 petg... maka aku luahkan semua marah n hambur tanpa aku tahu dia sbnrny berusaha mau pg jumpa aku walaupun moto pancit..huhuhuhu..then we start talking,,,off phone...calling..n talking..and dia luahkan marhnya smpi tahap we almost jumpa jalan mati...msa e2 mcm teda harapan uda..sakitnya hati ini...he said something yang menyakitkan hati aku melampau2...kemudian..beberapa minit kemudian aku tarik nafas..and mrh aku cool uda..aku call dia balik...kali ne dia pla merajukkk panjang sbb kelmarin dulunya aku yg merajuk.. yang buntung maerjuk2 aku nda la susah mau pujuk..ee ..kalinya dia..panjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnng ja merajk.. aku sedar memang banyak salah aku. kdg2 im off the limit...yalah..aku tahu dia handle 6 bisnes..his father uda letakkan harapan yg besar ma dia dengan mengharap dia menjadi tunjak kepada bisnes dorg. emmmm...aku yg buat pilihan utk pilih dia..n skg i know the risk..x apa...pelahan2...what should i do sight...TT_TT




semalam..aku terus2an meminta maaf..kerana aku tahu hatinya lembut tapi sengaja mengajar aku supaya x obses dengannya..aku mengerti kok..hehe..but honestly..i dont want to lose you..jgn smpi d satu tahap..kita x kemana n terhenti kerana kebodohan n unmatured masing2...i love you..and i do..T_T..pagi tadi aku tnya masih ada lagi ka syg dia dgn aku..and he said : "Ya.masing sayang n cinta g.slmt bkrj.muah!"

"Ya Allah..setiap ujian yang Kau berikan adalah satu cara untuk ku mematangkan diri n bersedia menjadi isterinya..perdekatkanlah jodoh kami Ya Allah agar aku menjadi isterinya yang satu2..n solehah..Amin~~~"