Friday, January 6, 2012

what is this??~~~~~eeeiii

assalamuhalaikum~~~
hari ne..moodnya dalam keadaan sederhana..x terlalu excited atau tidak terlalu gembira mahupun tidak terlalu down..ala kadar sahaja. well...sbbnya ada perkara yang aku mahu buat tapi tidak dapat buat kerana masalah2 tertentu : oklah aku gtau k...sepatutnya aku g hantar baju nikah aku tempat org jahit baju tapi aku x dapt balek awl sbb dua org staff lagi ne suka2 mengoffkan diri~~~~eiiiiiiiiii...sabar2 bawa bertenang. apa bah dulu kalau ada froblemmmmmm ka cuba bagi selesai n jgn suka bawa frobleeemmmmmm anda ketempt kerja~~~~~~sabar2..bawa bertenang...huhuhu hishhh hishhh...lama2 aku juga ne yg sakit jantung hehe..ok2 aku mls mau sakit hati dengan apa yg berlaku aku just diam2 n hadapi..tapi smpi bila nak buli org n makan gaji T-T

well inilah cabaran n dugaanku..ya Allah bantulah aku supaya lebih sabar lagi Aminnn