Thursday, January 19, 2012

white~~~~

salam~~salam~~salam>>>>>
hehe..apa khbr anda2 semua..ces..anda2 kunu haha
ok2..aku nda ada benda sgt mau update just suka suki ja...oh btw...petg ne mau hntr baju kawen d BTC terchenta..baju nikah otw suda...alhmdlh...baju snding g..pelamin pon otw juga..alhmdlh..stkt neh ada sikit2 g mau tmbah...apa nak jadi pon jadilah...well aku mau bgtau semua yg baju kawen ku putih hahah...baju farah af masa nikah lah yg paling aku jeles...chantek sgt2..kesian Tunangku..haha..tutup mata ja aku pilih warna..konfom ada yg mengomel..kanapah pilih puti ???? hahahha..sbb aku yg mau hehe ^_____________^..
bnyak jugalah cita2 aku cam mau nikah d masjid kk..pakai baju putih kawen (yg ne tercapai)...tapi kita hanya merncg..Dia yang tentukan kan kan kan??

chantek kan ne gmbrrr apuuuu...


k...cutt dulu ya..nanti aku update g